Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

HAUL #9

Καλημέρα!!!

Πριν από μέρες μου ήρθε στο email μου μια ενημέρωση ότι το e-farmacy.gr είχε έκπτωση στα προϊόντα της Apivita έως 60%...η τέλεια ευκαιρία για να πάρω 2-3 πραγματάκια!!!

Πρώτη και καλύτερη μπήκε στο καλάθι μου η μάσκα καθαρισμού προσώπου με πράσινη άργιλο και πρόπολη των 75ml, που είναι η αγαπημένη μου, στα 7,39ευρώ.
Πήρα να δοκιμάσω για πρώτη φορά την μάσκα με σταφύλι, γιατι αρέσει πολύ στις φίλες μου, που έχει συσφικτική δράση και κόστισε 4,80 ευρώ.
Από την σειρά express gold πήρα 2 διπλές συσκευασίες της μάσκας με βασιλικό πολτό για ανάπλαση και σύσφιξη της επιδερμίδας, πρώτη φορά την αγοράζω και αυτή και η τιμή της ήταν 2,35 ευρώ η συσκευασία.
Τέλος πήρα 2 lip care, γιατι όσα και να έχω πότε δεν είναι αρκετά. Το ένα είναι με cocoa butter, organic beewax & olive oilc, μυρίζει τέλεια και είναι με 90% φυσικά συστατικά. Η τιμή του ήταν 2,07 ευρώ. 
Το δεύτερο είναι με 100% φυσικά συστατικά, είναι η τρίτη φορά που το αγοράζω, πάντα το φτάνω ως το τέλος κάτι πολύ σπάνιο για lip care, το bee princess είναι για μένα το καλύτερο προϊόν για τα χείλη! Η τιμή του 2,30 ευρώ.

Για να δούμε λοιπόν πως τα τα πάω με τα καινούργια προϊόντα της Apivita...

2 σχόλια:

  1. η μάσκα με άργιλο είναι τέλεια!! Πήρα κι εγώ πρόσφατα τη μάσκα με το σταφύλι αλλά σε σακουλάκια και δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ακόμη. Καλοφόρετα κούκλα μου!!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα είναι η αγαπημένη μου! Ελπίζω να μας αρέσει και το σταφυλι το ίδιο...φιλακιαααα

      Διαγραφή