Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Korres coconut milk shower gel & body milk Review

Hello Girls!!!
Το καλοκαίρι είναι κοντά, ώρα να βάλουμε τις μυρωδιές του στην καθημερινότητα μας.
Ο αγαπημένος μου συνδυασμός από αφρόλουτρο και γαλάκτωμα σώματος...
Γάλα καρύδας, την λατρεύω αυτή την μυρωδιά από μικρή όπως και πολλές από σας φαντάζομαι και ο Korres φρόντισε να έχουμε στο μπάνιο μας!
Ο συνδυασμός των δυο μου δίνει μια γλυκιά αίσθηση και το  απίστευτο άρωμα του διαρκεί αρκετά.

Το shower gel με ενυδατική δράση είναι ιδανικό για καθημερινή χρήση. 
Τα συστατικά του είναι οι πρωτεΐνες βρώμης που σχηματίζουν προστατευτικό φιλμ πάνω στην επιδερμίδα, διατηρώντας σταθερά τα επίπεδα ενυδάτωσης.

Στη συνέχεια, το body milk το δέρμα το απορροφά γρήγορα και δεν είναι καθόλου λιπαρό, είναι πλούσιο σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, πηγή ενέργειας για την επιδερμίδα μας.
Τα βασικά συστατικά του είναι το αμυγδαλέλαιο, η ενεργή αλόη, η προβιταμίνη Β5 και το βούτυρο Karité. Αυτά μας εξασφαλίζουν ενυδάτωση που διαρκεί και ενισχύουν την ελαστικότητα του δέρματος.

9 σχόλια:

  1. ειναι τα αγαπημενα μου! τα χρησιμοποιω συνεχεια εδω και δυο χρονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εμένα μου αρέσει πολύ το γάλα καρύδας αλλά και τα προϊόντα του Κορρέ! Έγινα μέλος στο blog σου, γίνε please και εσύ στο δικό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και σήμερα κοιτούσα το body milk και φλέρταρα στην ιδέα να το πάρω!!Νομίζω ότι θα το αποκτήσω κάποια στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχαίο?χαχα Τα αφρόλουτρα του σε όλα τα online φαρμακεία είναι 1+1 δώρο αυτό το διάστημα έως 4 ευρώ και το γαλάκτωμα σώματος κάνει περίπου 4,5 ευρώ, συμφέρει!

      Διαγραφή
  4. καλό θα ήταν να μην "κλέβετε" φωτογραφίες προιόντων (όπως αυτές του κορρέ που πήρατε από το δικό μου blog) απο άλλα blogs , ειδικά απο την στιγμή που εσείς η ίδια έχετε απενεργοποιήσει το δεξί κλίκ στον ιστότοπό σας! φιλικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, λυπάμαι αν πιστεύεις ότι σου πήρα τις φωτογραφίες, αλλά απλά είναι δικό μου το κοντινό πλάνο της φωτογραφίας και η πρωτότυπη δερμάτινη καρεκλά που έχω για φόντο :-)
      Αφού τα προϊόντα τα έχω γιατι να σου πάρω την φώτο σου, 2 απλά κλικ ήταν για την φωτογραφική μου μηχανή!
      Λυπάμαι που χρειάστηκε να κάνεις ένα σχόλιο εδώ και δεν μου έστειλες απλά ένα email να με ρωτήσεις!

      Διαγραφή