Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

TMI tag~greek version


Καλησπέρα σε όλες και καλό μήνα. Μόλις γύρισα από την εκδρομούλα μου(εκεί τράβηξα και την photo με το υπέροχο τριαντάφυλλο)και είμαι έτοιμη να απαντήσω στις ερωτήσεις από το αγαπημένο
http://mychristieland.blogspot.gr/ που αν δεν είστε follower της, πρέπει να γίνετε ΤΩΡΑ!!!

1)Τι φοράς αυτή τη στιγμή?
Μετά από ένα αναζωογονητικό μπανάκι, έβαλα την ροζουλή πιτζαμουλα μου για να είμαι άνετη και να απαντήσω στις ερωτήσεις...

2)Έχεις ερωτευτεί ποτέ?
Ω ναι! Αλίμονο σε αυτούς που δεν έχουν...δεν ξέρουν τι χάνουν!!!

3)Πόσο ύψος έχεις?
1,70 και νομίζω ότι είναι και το ιδανικό ύψος για μια γυναικά...φοράω άνετα και το 10ποντο και τσουπ να σου 1,80 έτσι απλά.



4)Έχεις τατουάζ?
Όχι και δεν νομίζω ότι θα κάνω και ποτέ γιατί εδώ για εμένα δεν ισχύει το ''μπρος στα κάλλη τι είναι ο πόνος'', όμως μου αρέσει να τα βλέπω σε άλλους.


5)Τι τρύπες έχεις κάνει?
Έχω δυο στο ένα αυτί και μια στο άλλο, τίποτα το τρομερό.

6)OTP(ποιους δύο ανθρώπους θέλω να είναι μαζί)?
Θα απαντήσω για ένα ζευγάρι από ένα σίριαλ που έβλεπα παλιά, ήταν από τα αγαπημένα μου και πριν από ένα μήνα έγινε και ταινία.
Veronica-Logan LoVe

                Veronica Mars

Veronica Mars The Movie

7)Αγαπημένη σειρά?
Αν πρέπει να διαλέξω μια αυτή είναι το HOW I MET YOUR MOTHER, 9 χρόνια- 9 σεζόν, ατέλειωτο γέλιο...Αγαπημένος χαρακτήρας ο Μπάρνει και οι ατάκες του! Δυστυχώς φέτος ολοκληρώθηκε...




8)Κάτι που σου λείπει?
Να πάω διακοπές για 20 μέρες τουλάχιστον. Με κλειστό κινητό, χωρίς internet,tv και κάθε είδους τεχνολογία.

9)Πόσο χρονών είσαι?


10)Τι ζώδιο είσαι?


11)Τι τύπο αναζητάς στο αντίθετο φύλο?
Έχω βρει το ακριβός αντίθετο από μένα και σας επιβεβαιώνω την θεωρία πως ''τα αντίθετα έλκονται'' και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα γιαυτο, άπλα σε παρασύρει... 

12)Αγαπημένος ηθοποιός?
Όλα ξεκίνησαν με το Notebook...και δεν νομίζω να τελειώσουν πότε!


13)Αγαπημένο χρώμα?

Μπλε, μπλε και το μπλε!

14)Αργή ή γρήγορη μουσική?
Γρήγορη, δυνατή, με ντραμς και ηλεκτρική κιθάρα και σίγουρα ROCK!

15)Που πας όταν είσαι λυπημένη?
Βγαίνω έξω με κάποιον φίλο ή φίλη για να ξεχαστώ, δεν μπορώ τις στεναχώριες, άλλωστε beauty blogger είμαστε, τόσες κρέμες και καλλυντικά...δεν θέλω να χαλάσω και το δέρμα μου...

16)Πόση ώρα σου παίρνει να κάνεις μπάνιο?
Σε 10 με 15 λεπτά είμαι έτοιμη!

17)Πόση ώρα σου παίρνει να ετοιμαστείς το πρωί?
Πρωί!Δυσκολη ώρα, θέλω σίγουρα 20 λεπτά και ετοιμάζομαι με το ένα ματι ανοιχτό και το άλλο να κοιμάται ακόμη :)

18)Έχεις μπει ποτέ σε καβγά?
Όχι δεν μου έτυχε ως τώρα.

19)Τι φοβίες έχεις?
Μια και μοναδική το απόλυτο σκοτάδι...

20)Τελευταία σειρά που είδες?


Το πόσο χαίρομαι που ''χάσαμε'' τον Τζεφρυ δεν υπάρχει.

21)Τελευταίο άτομο στο όποιο μίλησες?
Ο αδερφός μου, που ήθελε να πάρει το αυτοκινητικό μου για να βγει.

22)Τι σχέση έχεις με το άτομο στο όποιο έστειλες μήνυμα τελευταίο?
Φιλική.

23)Αγαπημένο φαγητό?


24)Ποια χώρα θέλεις να επισκεφτείς?
Έχω έναν φίλο που μετακόμισε Λονδίνο για δουλειά και με την πρώτη ευκαιρία έφυγααααα.


25)Που ήσουν πριν λίγο?
Πότισα τα λουλουδάκια στο μπαλκόνι μου. Η κυρα Τασία από απέναντι μου λέει κάθε μέρα πως έχει το ωραιότερο μπαλκόνι με λουλούδια στην γειτονιά...Τα δικά μου, λέει ειναι λίγα και μικρά. Ε όχι δεν θα της περάσει...ζούγκλα θα τα κάνω το δικό μου.


26)Σου αρέσει κάποιος?
Έρωτας λέμε...

27)Πότε ήταν η τελευταία φορά που φίλησες κάποιον?
Πριν 5 λεπτά.

28)Αγαπημένο κόσμημα?
Όλα τα σκουλαρίκια του κόσμου, από τα πιο μικρά μέχρι τα μεγάλα, δεν θέλω να κάνω διακρίσεις, δεν είναι σωστό!

                         

29)Πότε ήτανε η τελευταία φορά που σε προσβάλανε?
Ας τολμήσουν...

30)Τελευταίο άθλημα που έκανες?
Σήμερα το πρωι έκανα ζάπινγκ, νομίζω ότι γυμνάστηκε τόοοοοσο το δάχτυλο μου που δεν θα με χωράν τα δαχτυλίδια μου!

Ελπίζω να το διασκεδάσατε όσο κι εγώ!


Με την σειρά μου κάνω tag... τις BBloggers που παρακολουθώ


http://kwnstantinan.blogspot.gr/

http://missticklemepink.blogspot.gr/

http://greekdoll91.blogspot.gr/

http://creamandtreat.blogspot.gr/

http://hromatazois.blogspot.gr/

...Άλλα και όποια άλλη Beauty Blogger θέλει!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου