Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Golden Rose Top Coat Review

Αχ! τι να πω γι αυτό το top coat...ο μοναδικός λόγος που τα αγόρασα είναι το maxi βουρτσάκι που έχει και πραγματικά είναι πολύ βολικό στο πέρασμα και μια χαρά γυαλίζει τα νύχια και κάνει ζωηρό το χρώμα 

...ΑΛΛΑ....

μέσα στις πρώτες ώρες οι γωνίες ξεφλουδίζουν αμέσως...άμα κάνεις και
καμιά δουλίτσα πχ να πλύνεις πιάτα, δράμα!!! 
 Μέσα στο πρώτο 24 από τα μισά νύχια θα 
 λείπουν κομμάτια.
 Δεν θα το αγοράσω πότε ποτέ ξανά και φυσικά ούτε  λόγος να το συστήσω.

6 σχόλια:

  1. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά τα βερνίκια της ίδιας σειράς μου αρέσουν πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως τα βερνίκια να έχουν καλύτερη σύσταση από το top coat.

      Διαγραφή
  2. Εγώ κοπέλα μου δοκίμασα το Quick dry top coat από την ίδια σειρά της Golden Rose και είμαι πολύ ευχαριστημένη!!Ειδικά με το πόσο γρήγορα στεγνώνει!! http://kwnstantinan.blogspot.gr/2014/03/top-coats-golden-rose-evelyn.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ το gel look δοκίμασα, μπορεί το quick dry να είναι καλύτερο.

      Διαγραφή