Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Αποσμητικά VS Κρύσταλλοι


Δυστυχώς όλα τα αποσμητικά που κυκλοφορούν στην αγορά μπορεί να υπόσχονται ότι θα διατηρούν τις μασχάλες σας στεγνές για πολλές ώρες, ρούχα χωρίς λευκά στίγματα και άρωμα που διαρκεί αλλά για όλα αυτά υπάρχει ένα βαρύ τίμημα, αυτό της υγείας μας!

Η δική μου επιλογή είναι ο Sante roll on φυσικός κρύσταλλος χωρίς αλκοόλ, άρωμα και άλατα αλουμινίου. Μέσα στην μέρα ανανεώνω το αποσμητικό μου 2 φορές και με καλύπτει.

Ξέρω πως δεν μπορούμε να προστατευτουμε από τα πάντα, αλλά αξίζει τον κόπο να κάνουμε μικρές προσπάθειες...

Τα περισσότερα αποσμητικά περιέχουν αλουμίνιο και parabens . Είναι χημικές ουσίες που δεν είναι φιλικές με τον οργανισμό μας.


Οι φυσικοί αποσμητικοί κρύσταλλοι, τους οποίους χρησιμοποιούμε για την πρόληψη της δυσοσμίας του ιδρώτα, αντικαθιστούν τα κοινά αποσμητικά.
Παράγονται με φυσικό τρόπο (εξόρυξη / διαμόρφωση σχήματος) από 100% ορυκτά άλατα, τα οποία είναι υποαλλεργικά, χωρίς άρωμα, δεν κολλάνε, δεν αφήνουν λεκέδες και μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο από άντρες όσο και από γυναίκες.

Οι κρύσταλλοι δεν περιέχουν σιλικόνη και σταθεροποιητικές ουσίες. Επίσης δεν περιέχουν  πηκτικές ουσίες που φράζουν τους πόρους της μασχάλης. Δεν περιέχουν Αluminum chlorohydrate και οποιαδήποτε μορφής paraben.
Η χημική του σύνθεση τον κάνει να μην απορροφάται από το δέρμα επιτρέποντας στο σώμα να αποβάλλει τις τοξίνες με φυσικό τρόπο . Είναι φιλικά και απόλυτα ασφαλή προς το περιβάλλον και τον άνθρωπο (εγκεκριμένα από τον ΕΟΦ). 

Οδηγίες χρήσης: Βρέχουμε τον κρύσταλλο και απλώνουμε στην περιοχή. Στη συνέχεια σκουπιζουμε τον κρύσταλλο με πετσέτα ή χαρτί κουζίνας για να απομακρύνουμε την υγρασία και να μη διαβρώνεται.
Κρατάει πάνω από ένα χρόνο και το κόστος είναι γύρω στα 9 ευρώ.
Tο προϊόν κυκλοφορεί και σε υγρή μορφή με ρόλερ... 




7 σχόλια:

  1. οι κρυσταλλοι είναι το καλύτερο αποσμητικό!κρατάει μακρύα την δυσοσμία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω ξανακούσει κάτι για τους κρυστάλλους! Δεν μυρίζει καθόλου δηλαδή η μασχάλη παρότι ο κρύσταλλος δεν έχει άρωμα; Που τον βρίσκουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον αγοράζω από το φαρμακείο της γειτονιάς μου, αλλά και από online φαρμακείο έχω πάρει. Εγώ δεν ιδρώνω και ιδιαίτερα, ούτε πότε έτυχε να μυρίζω, άλλα όποτε νοιώσεις ότι χρειάζεσαι φρεσκάρισμα κάνεις την εφαρμογή, το roll on που έχω εγώ είναι πιο εύχρηστο. Τα roll on ή τα spray βγαίνουν και με άρωμα.

      Διαγραφή
  3. Πολύ ενδιαφερον!Για πες μας απο που θα τον προμηθευτουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από φαρμακεία και από το iherb http://www.iherb.com/search?kw=crystal&x=0&y=0#p=1

      Διαγραφή
  4. Πριν κάποιες μέρες αγόρασα κρύσταλλο αλλά δεν τον έχω χρησιμοποιήσει ακόμα γιατί περιμένω να τελειώσει το άλλο αποσμητικό που έχω...πάντως τώρα που το σκέφτομαι έπρεπε να πάρω σπρέυ γιατί μου φαίνεται πιο εύχρηστο...Πολύ ωραία ανάρτηση!Τα αποσμητικά θέλουν πολύ προσοχή!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως poll on και spray είναι πιο βολικά. Καλό είναι όλες μας όσο μπορούμε να προσέχουμε!Φιλιά

      Διαγραφή