Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

HAUL #2


NEW HAUL μιας και όλα όσα θα δείτε σε αυτήν την παραγγελία τα αγοράζω συχνά γιατί μου ταιριάζουν και μου αρέσουν πολύ!

http://www.pharmacydepot.gr/

Τα βερνίκια νυχιών του Korre μου αρέσουν και πιστεύω πως όλες οι γυναίκες θα πρέπει να τα έχουμε μερικά κόκκινα χρώματα στην συλλογή μας, γιατί είναι πάντα κλασσικά και εντυπωσιακά!
Με 2 στρώσεις έχουν τέλεια απόδοση χρώματος και διαρκούν 4 με 5 μέρες σε εμένα.

Korres Lip Butter Plum. Μαλακώνει βαθιά και ενυδατώνει τα σκασμένα χείλη, ενισχύει το χρώμα τους και προσφέρει λαμπερό αποτέλεσμα.


Σαμπουάν γλυκορριζα και τσουκνίδα του Korre. Ενα  σαμπουάν που ρυθμίζει τη λιπαρότητα, χαρίζοντας στα μαλλιά στιλπνότητα και όγκο που διαρκεί.

Apivita Propoline Σαμπουάν κατά της ξηροδερμίας με μέλι και tea tree
Βοηθά στην αντιμετώπιση της ξηροδερμίας και απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα χάρη στο tea tree, εκχύλισμα ιτιάς και σαλικυλικό οξύ που περιέχει. Ενυδατώνει και καταπραΰνει το ερεθισμένο και ξηρό τριχωτό χάρη στις πρωτεΐνες σιταριού και στο μέλι.
Με αυτό λούζομαι τις πρώτες 3-4 φόρες μετά την βαφή των μαλλιών μου.

Sante deodorant roll on.Υγρός κρύσταλλος που λειτουργεί φυσικά για να επιβραδύνει την ανάπτυξη των οσμών που προκαλούν τα βακτηρίδια χωρίς να παρεμβαίνει στην κανονική λειτουργία των αδένων του ιδρώτα και των πόρων. Ιδιαίτερα κατάλληλο για το ευαίσθητο δέρμα. 


PLUS έχω και πολλά δείγματα για να δοκιμάσω!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου