Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

What's in my makeup bag 2014


Όλες στην τσάντα μας έχουμε πάντα το νεσεσέρ με τα καλλυντικά που θεωρούμε ότι θα μας χρειαστούν όταν είμαστε εκτός σπιτιού για πολλές ώρες. Προσωπικά στο δικό μου νεσεσέρ δεν βάζω σχεδόν πότε καινούργια προϊόντα, βάζω συνήθως αυτά που βρίσκονται προς το τέλος τους, γιατί μου έχει τύχη π.χ. να πέσει κάτω η τσάντα μου και κάτι να σπάσει ή να δώσω κάτι επειδή κάποια το χρειάζεται και να μην το πάρω ποτέ πίσω ;-)



1. Compact powder foundation από τα Sephora, γιατί έχω λιπαρή επιδερμίδα και ίσως να την χρειαστώ!

2. Πινέλο για ρούζ που κλείνει με καπάκι για να μην χαλάν οι τρίχες του.

3. Korres lip butter με χρώμα για μαλάκα χείλη.

4. Η αγαπημένη Falsies black drama της Maybelline

5.  Το lipstick που φοράω συνήθως καθημερινά και ανανεώνω μέσα στην ήμερα είναι  Korres Νο 25.

6. Ένα ρουζ της Revlon σε φυσικό τόνο Νο10 Toast of NY.

7. Το καθρεφτάκι μου!

8. Κρεμά χεριών για σκασμένα χέρια Apivita  με βάλσαμο και μελισσοκέρι.

9. Και επειδή ποτέ δεν ξέρεις πότε και για πιο λόγο θα τα χρειαστείς, μια λίμα και ένα τσιμπιδάκι για τα φρύδια...

Εσείς έχετε κάτι άλλο στο νεσεσέρ σας?

xoxo
Beauty tips n reviews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου