Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Apivita Cleansing Κρεμώδης Αφρός Καθαρισμού για Πρόσωπο και Μάτια με Ελιά & Λεβάντα Review

Γεια σας!!! Αυτό είναι το πρώτο μου review post για τον αφρό καθαρισμού προσώπου και ματιών της Apivita.


Τον αγοράζω χρόνια αυτόν τον αφρό και είμαι πολύ ευχαριστημένη.

 Η εταιρία λέει πως ο κρεμώδης αφρός καθαρισμού για πρόσωπο & μάτια έχει πλούσια σύνθεση και περιέχει 93% φυσικά συστατικά.

  • Απομακρύνει ρύπους και μακιγιάζ από πρόσωπο και μάτια,χάριν της σαπωνάριας και των φυσικών καθαριστικών παραγόντων, χωρίς να αφυδατώνει την επιδερμίδα
  • Η ελιά ενυδατώνει και θρέφει την επιδερμίδα, ενώ η λεβάντα καταπραΰνει την επιδερμίδα
  • Η πρόπολη προσφέρει ήπια αντισηπτική δράση και αντιοξειδωτική προστασία
  • Για όλους τους τύπους επιδερμίδας

Έμενα μου απομακρύνει όλο το μακιγιάζ από το δέρμα, γιατί κάνει βαθύ καθαρισμό, αφαιρεί ακόμη και την μάσκαρα μερικές φορές (όχι την αδιάβροχη) και δεν τσούζει τα μάτια.

Αφήνει το δέρμα μου ενυδατωμένο, όχι ξηρό και να τραβάει όπως άλλα υγρά σαπούνια καθαρισμού.
Το άρωμα του είναι ευχάριστο και διακριτικό.
Η αντλία που έχει σου δίνει την σωστή ποσότητα που χρειάζεσαι.

Έχω αγοράσει τα 150ml και η διάρκεια του ήταν περίπου 3 μήνες. Όταν αγόρασα τα 300ml μου πήρε πολύ καιρό για να το τελειώσω.

Το δέρμα μου είναι λιπαρό άλλα τον αφρό τον έχω συστήσει σε όλες τις φιλές μου που έχουν διαφορετικό τύπο δέρματος και δεν είναι καμιά δυσαρεστημένη.

Τον αγοράζω πάντα από online φαρμακεία γιατί η τιμή του είναι φθηνότερη.


Πιστεύω να σας βοήθησα και να σας άρεσε

XOXO
Beauty tips n reviews 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου