Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Σπιτικό scrub σώματος


Την συνταγή αυτή την έχω διαβάσει εδώ και χρόνια και συνεχίζω να την εφαρμόζω γιατί είναι απλή και οικονομική αφού η λύση βρίσκεται στο ντουλάπι της κουζίνας μου!



Είναι ένα τέλειο ενυδατικό και φυσικό scrub σώματος για την απομάκρυνση των νεκρών κυττάρων.
Τι υλικά θα χρειαστείτε:
1 φλυτζάνι ζάχαρη(λευκή ή μαύρη)
½ φλυτζάνι ελαιόλαδο
Εκτέλεση:
Ανακατεύεται καλά το μίγμα και το απλώνετε σε καθαρό δέρμα με απαλές κυκλικές κινήσεις από κάτω προς τα πάνω για μερικά λεπτά.
Ξεπλύνετε καλά με χλιαρό νερό και…είστε έτοιμες να εντυπωσιάσετε όποιον σας αγγίξει!
Το αποτέλεσμα είναι απαλό και ενυδατωμένο δέρμα.
Εφαρμόστε 1-2 φορές την εβδομάδα.


TIPS

 Εάν θέλετε να γίνει πιο αρωματικό προσθέστε μία κουταλιά της σούπας κανέλα σε σκόνη.

Εγώ συνήθως φτιάχνω την 2πλάσια ή και 3πλάσια ποσότητα την τοποθετώ σε ένα άδειο βάζο και την έχω δίπλα από την μπανιέρα μου.

XOXO
Beauty tips n reviews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου