Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

BB Cream της Garnier

BB Cream της Garnier για τις μικτές ή λιπαρές επιδερμίδες 


1 ΠΡΟΪΟΝ, 5 ΔΡΑΣΕΙΣ.

  • Ματ αποτέλεσμα που διαρκεί
  • Μειώνει πόρους & ατέλειες
  • Δίνει ομοιόμορφη όψη & λάμψη
  • Ενυδατώνει
  • Προστατεύει από UV - SPF20
Για φυσικό, ομοιόμορφο αποτέλεσμα στις μικτές ή λιπαρές επιδερμίδες χωρίς ατέλειες η Garnier μας παρουσιάζει την νέα είσοδο στην οικογένεια BB Cream με extra - απορροφητικό Περλίτη, που απορροφά την λιπαρότητα και την γυαλάδα, και μεταλλικά χρωστικά στοιχεία για τέλεια επιδερμίδα στη στιγμή.

Η γνώμη μου μετά από 4 μήνες χρήσης είναι πως η ΒΒ  είναι ιδανική για γυναίκες με λιπαρή επιδερμίδα.

H BB μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ενυδατική, αφού προσφέρει 24ωρη ενυδάτωση.Προσωπικά, προτιμώ να εφαρμόσω μια ενυδατική κρέμα και μετά την ΒΒ μου.

Την βάζω το πρωί όταν κάνω ένα ελαφρύ μακιγιάζ, η κάλυψη της δεν είναι μεγάλη,για σπυράκια και σημάδια, άλλα η διάρκεια της είναι ικανοποιητική και δεν γυαλιζω καθόλου.

Βγαίνει σε 2 αποχρώσεις light και medium, εγώ που είμαι αρκετά μελαχρινή η medium μου ταιριάζει τέλεια ως χρώμα.

Αισθάνομαι το δέρμα μου ενυδατωμένο και ελαφρύ σαν να μην φοράω ΒΒ.

Το άρωμα της θυμίζει οινόπνευμα, που έμενα δεν με ενοχλεί.

Ένα αρνητικό είναι το στόμιο της συσκευασίας.Η κρέμα αν δεν την κρατάς ανάποδα τρέχει και μπορείς να γεμίζεις τα πάντα!!! 

Μεγάλο + είναι η τιμή της. Κοστίζει μόνο 9,90 Ευρώ

Εσείς την δοκιμάσατε???


ΧΟΧΟ

Beauty tips and reviews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου