Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Sephora Base Lissante Smoothig Primer review

Ένα από τα απαραίτητα πράγματα που πρέπει να κανείς για να έχει διάρκεια το μακιγιάζ είναι η τοποθέτηση βάσης.



Αγόρασα λοιπόν από τα Sephora την Base Lissante Smoothig Primer για να κάνω το μακιγιάζ μου πιο σταθερό.

Είναι ένα ζελέ που όταν το απλώνεις είναι μαλακό σαν ταλκ, καλύπτει τους πόρους του προσώπου και της λεπτές γραμμές και αφήνει ένα ματ τελείωμα.

Ως εδώ όλα καλά...άλλα...

Έχω λιπαρό δέρμα και μετά από 1 με 2 ώρες εφαρμογής στο πρόσωπο μου, δημιουργούσε κάτι σαν γλίτσα, ένοιωθα το δέρμα μου να κολλάει.
Στις πρώτες φόρες δεν είχα καταλάβει ότι έφταιγε το Primer, πίστευα ότι είχα θέμα με το foundation μου, γιατί η επιδερμίδα μου ήταν σχεδόν ματ.
Όμως όταν άλλαξα 1-2 διαφορετικά foundation και η γλίτσα συνέχιζε κατάλαβα το πρόβλημα που μου δημιουργούσε το Primer.

Σε μένα δεν λειτούργησε και επειδή δεν πετάω πράγματα, το χάρισα σε μια φίλη που έχει ξηρό τύπο δέρματος και της έστρωσε πολύ καλά.

Φυσικά και δεν θα το αγοράσω ποτέ ξανά.

XOXO
Beauty tips n reviews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου