Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Seventeen Matte lipsticks Review

Από την σειρά της Seventeen Matte lipsticks μου έφερε μια φίλη μου δώρο το Νο 11 και είπα Οκ άλλο ένα κόκκινο κραγιόν. Όμως δεν ήταν έτσι...


Η υφή τους είναι βελούδινη και το αποτέλεσμα ματ. Απλώνονται υπέροχα στα χείλη,δεν τα ξηραίνουν καθόλου, όπως άλλα κραγιόν και κρατάνε περίπου 4 ώρες.
Η μυρωδιά του είναι διακριτική.

Συνολικά κυκλοφορούν σε 16 αποχρώσεις, και σίγουρα θα αγοράσω κι άλλες γιατί το λάτρεψα το φοράω συνέχεια στις βραδινές μου εξόδους  και η τιμή του είναι προσιτή 9,90 ευρώ.

Εσείς τα δοκιμάσατε?

ΧΟΧΟ

Beauty tips and reviews

3 σχόλια:

  1. φοβερα τα κραγιον αυτα!!! εγω εχω το νουμερο 4 κ το φοραω συνεχεια..απλα το μονο αρνητικο ειναι οτι δε φευγουν ομοιομορφα..αλλα οκ! ειναι εξαιρετικα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και γω τα αγάπησα, τώρα λέω να αγοράσω το Νο25 από την ανοιξιάτικη συλλογή τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ καλα κραγιον,εχω το 09 μπορντω,το 57 κεραμμιδι,το 45 καφε nude,το 41 σοκολατι,και ετοιμαζομαι να παρω το 11 που φαινεται κοκκινο/κοραλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή