Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Syoss dry shampoo review


Συνέχεια διαβάζω για τα dry shampoo, άλλα ποτέ δεν είχα αγοράσει κανένα. Έτσι πριν από λίγο καιρό έπεσα επάνω στο Syoss που είναι επαγγελματικό προϊόν και είπα να το δοκιμάσω και να δω πως λειτουργεί σεμένα.

Το ξηρό σαμπουάν της Syoss :
  • Προσφέρει 1 επιπλέον μέρα φρεσκάδας χωρίς λούσιμο.
  • Αφαιρεί τη λιπαρότητα.
  • Δεν αφήνει ορατά υπολείμματα μετά το βούρτσισμα. 

(αυτά λέει στην συσκευασία του) 


Δεν έχω να σας πω τίποτα θετικό από αυτήν μου την αγορά. Απογοήτευση...

Όταν ξεκίνησα να το ψεκάζω στα μαλλιά μου, από την απόσταση που έλεγε και όχι καμιά υπερβολική ποσότητά, έφευγε με τόση δύναμη από το στόμιο που όλο μου το μπάνιο γέμισε με μια στρώση ταλκ. ΤΑΛΚ ΠΑΝΤΟΥ!!!
Το προϊόν κάθισε σαν τσιμέντο στα μαλλιά μου, το άφησα όση ώρα έλεγε για να δουλέψει, τα χτένισα, έκανα μασάζ με τα δάχτυλα, έβαλα βούρτσα και πιστολάκι, τίποτα, το άσπρο ταλκ ήταν ακόμη ορατό, τα μαλλιά μου ήταν γκρι!
Αφού μετά από πολύ ταλαιπωρία είχα ένα καλούτσικο αποτέλεσμα, με το πέρασμα της ώρας τα μαλλιά μου θάμπωσαν τελείως και νομίζω ότι έδειχναν πιο λιπαρά από πριν.

Το έχει δοκιμάσει καμιά άλλη και πως λειτούργησε πάνω της?

XOXO
Beauty tips and reviews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου