Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Maybelline mascara LoVe

Από τις καλύτερες mascara που έχω δοκιμάσει πότε, είναι αυτές της Maybelline και θα σας μιλήσω για τις 3 αγαπημένες μου.



Maybelline Volum' Express The Falsies Black Drama Mascara



H  The Falsies Volum’Express Black Drama χάρη στο καμπυλωτό και εύκαμπτο βουρτσάκι της απλώνει τέλεια το χρώμα και ταυτόχρονα διαχωρίζει τις βλεφαρίδες μου πολύ καλά.
Στη σύνθεση της έχει συμπυκνωμένο μαύρο χρώμα και μαύρες ίνες που ενισχύουν το αποτέλεσμα προσδίδοντας μήκος και πλούσιο χρώμα.
Οι βλεφαρίδες μου είναι μέτριες και μπορώ να πω πως τις κάνει διπλάσιες, δεν κάνει κόμπους ούτε αφήνει κομματάκι ακόμη και μετά από ώρες που την φοράω.


Maybelline Falsies Mascara Waterproof Black

Είναι η waterproof version της Black Drama,έχει κι αυτή τρίχινο καμπυλωτό βουρτσάκι δίνει μήκος και διαχωρίζει τις βλεφαρίδες με τον καλύτερο τρόπο. Την χρησιμοποιώ όταν ξέρω πως θα λείπω όλη μέρα από το σπίτι για πιο σταθερό αποτέλεσμα. 


Express The Rocket Black
Η Rocket είναι για να κάνει πιο πυκνές τις βλεφαρίδες. Έχει πλαστικό βουρτσάκι και με 2 περάσματα το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό.
Σε συνδυασμό με μια από τις παραπάνω mascara δίνει ένα βλέμμα πολύ έντονο.

Το μόνο μείον αυτής, είναι ότι αργεί κάπως να στεγνώσει σε σχέση με τις άλλες, άλλα για μένα κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται και δεν έχω λόγο να την αλλάξω προς το παρόν, εκτός αν έχετε κάτι άλλο να μου προτείνετε... 

ΧΟΧΟ
Beauty tips and reviews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου