Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Concealer Sephora review

Όπως σας έχω πει σε άλλο μου post έχω πρόβλημα με τους μαύρους κύκλους και προσπαθώ να τους καλύψω όσο καλύτερα μπορώ.
Τα Concealer Sephora με βοηθάν να τους καμουφλάρω...


Το βασικό μου concealer που χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά είναι το
Smoothing & Brightening concealer.
Είναι σε υγρή μορφή και έχει πινελάκι στην άκρη για να το εφαρμόζεις στο μάτι.
Η κάλυψη του είναι μεγάλη όπως και η διάρκεια, δεν κάνει καθόλου γραμμές κάτω από τα μάτια και αν το σετάρεις με πούδρα μένει σταθερό για ώωωρες !
Το μεγάλο του + για εμένα εκτός της κάλυψης είναι η λάμψη και η φωτεινότητα που δίνει στην περιοχή κάτω από τα μάτια με αποτέλεσμα το βλέμμα να φαίνεται ξεκούραστο.


Το συμπληρωματικό μου είναι το Lasting and Perfecting Corrector.
Είναι στικ και έχει 2 όψεις, μια μεγάλη για την περιοχή των ματιών και μια μικρότερη για κάλυψη μικρών λεπτομερειών και ατελειών.
Έχει καλή κάλυψη η οποία όμως χτίζεται σε περίπτωση που την χρειάζομαι περισσότερο.

Tip
Εγώ το φοράω σε συνδυασμό με το Smoothing & Brightening concealer, όταν έχω βραδινή έξοδο ή σε περιπτώσεις που θέλω να έχω τέλεια κάλυψη. 
Το κάλο με αυτά τα δυο είναι πως είτε τα βάλεις χωριστά, είτε μαζί δεν δείχνει το μάτι παστωμένο και ψεύτικο.

Ελπίζω να βοήθησα λίγο.

XOXO
Beauty tips n reviews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου