Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

iHerb haul #1

Μετά από 3 εβδομάδες, από την στιγμή που έκανα την παραγγελία μου, έφτασε το πακέτο από το iHerb!!!



Μεγάλη χαρά έχω για τα πινέλα Real Techniques,που τα άκουγα συνέχεια από όλες τις youtubers και τις bloggers και τελικά μπήκα στον πειρασμό να αγοράσω.
Είναι φτιαγμένη από την Samantha Chapman, μία εκ των αδερφών pixiwoo που είναι γνωστές beauty gurus στο Youtube.
Όταν τα δοκίμασα κατάλαβα τον λόγο που όλοι συζητούν γι' αυτά!!!
Η τρίχα τούς είναι συνθετική και η λαβή τους από αλουμίνιο, κι έτσι είναι και πολύ ελαφρά.
Όταν τα ακουμπάς στο πρόσωπο είναι πολύ μαλάκα και απαλά.
Εγώ επέλεξα την 

Your Base/Flawless, Core Collection, 4 Brushes + Case και κόστιζε 18$.

 H Core Collection, αποτελείται από 4 πινέλα
το Buffing Brush, Cοntour brush, Pointed foundation brush και Detailer brush.

 Έρχονται σε μία θήκη ιδανική για να τα μεταφέρεις και αν θες, μπορείς να την στήσεις κιόλας μπροστά στον καθρέφτη σου.


Ακόμη πήρα ένα Elf highlighter σε υγρή μορφή και
 ένα μαύρο Elf eyeliner pen που κάνουν πολύ καλά την δουλίτσα τους για 3$ που αγόρασα το καθένα και μου άρεσαν αρκετά.

Το link μου είναι
για να κάνετε την δίκη σας παραγγελία και να έχετε έκπτωση 5 με 10 δολάρια.

Το δώρο μου ήταν ένα lipbalm και ένα μανταλάκι...??? 


xoxo 
Beauty tips n reviews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου