Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Μαύροι κύκλοι ματιών (μάσκα και patches Apivita)

Μαύροι κύκλοι κάτω από τα μάτια...μεγάλο θέμα.
Εγώ προσωπικά τους απέκτησα από τότε που άρχισα να δουλεύω πολλές ώρες μπροστά από τον Η/Υ και από το άστατο ωράριο που έχω στον ύπνο.
Κάθε φορά που βγαίνει ένα προϊόν για αυτούς πάντα το δοκιμάζω (αφού πρώτα έχω εξαντλήσει όλα τα σπιτικά γιατροσόφια με πατάτες-αγγούρια-τσάι-πάγο), αλλά τα περισσότερα με απογοητεύουν.

Ένας συνδυασμός από μάσκες που κάνω το τελευταίο διάστημα με έχει βοηθήσει κάπως και είπα να τον μοιράσατε μαζί σας.



Apivita Μάσκα ματιών για μαύρους κύκλους & σακούλες


Είναι από την σειρά  Express Beauty με γκίνγκο και έχει 87% φυσική σύνθεση ( αυτό είναι που αγαπώ στην Apivita, η φυσική σύνθεση)

Την φοράω γύρο από τα μάτια για 15΄, 2 με 3 φόρες την εβδομάδα. Η υφή την είναι σαν κρέμα ενυδατική που με το πέρασμα της ώρα το δέρμα την απορροφά. 
Το κάθε φακελάκι είναι για 3 χρήσης και το διατηρώ στο ψυγείο, όταν το ανοίξω. 
Είδα ορατό αποτέλεσμα μετά την τρίτη εφαρμογή της μάσκας. Τα μάτια μου έδειχναν πιο φωτεινά και ξεκούραστα.


Apivita Eye Patches για Άμεση Ξεκούραση και Ενυδάτωση


Είναι από την σειρά Express Gold με τριαντάφυλλο και 96% φυσική σύνθεση.
Βάζω τα patches  στην περιοχή κάτω από τα μάτια σε καθαρή επιδερμίδα πιέζοντας ελαφρά και τα αφήνω για 15'. Δε χρειάζεται να ξεπλύνετε. 
Δυστυχώς το προϊόν είναι μίας χρήσης, γιατί η τιμούλα του είναι λίγο ακριβή(4,90 σε φαρμακείο, καλύτερα πάρτε το από online κατάστημα).
Μέτα την αφαίρεση τους νοιώθει την περιοχή κάτω από τα μάτια πιο δροσερή και πολύ καλά ενυδατωμένη.

Ο συνδυασμός μάσκα και patches μέσα στην βδομάδα φωτίζει το βλέμμα μου και οι κύκλοι είναι πιο απαλοί. 

Η αναζήτηση μου συνεχίζετε...επόμενος στόχος η ιδανική κρεμά ματιών που δεν έχω βρει ακόμη, μήπως έχετε κάτι να προτείνετε? 


ΧΟΧΟ

Beauty tips and reviews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου